A kerámia implantátumok számos előnyt biztosítanak fém társaikhoz képest. Közülük is kiemelkedik a Straumann PURE Ceramic termékcsaládja, amely a legjobb alapanyagokból készül, svájci precizitással kivitelezve. Miért használjuk rendelőnkben ezeket az implantátumokat, és milyen előnyökkel bírnak?

Kerámia implantátum, a minden szempontból kielégítő megoldás

A fogászat egyik alapvető célja, hogy megóvja a páciens saját fogait. Amennyiben viszont sajnos már fennáll a foghiány, fontos mihamarabb lépni. A hosszú távú foghiány nemcsak nehezebbé teszi a rágást és a helyes hangképzést, hanem a rágás biztosította nyomás nélkül elsorvadnak a foggyökeret rögzítő csontszövetek. Ez a többi fogra is negatív hatást gyakorolhat. A foghiány tehát nemcsak kellemetlen, kezelés nélkül további problémákat okoz.

Az implantátumok tartós, esztétikus és funkcionális szempontból is kielégítő megoldást jelentenek. Nemcsak lényegében észrevehetetlen, hanem a rágóerőt is teljesen visszaállítja a fogvesztés előtti állapotra. Mind a fém megoldásoknak, mind a kerámia fognak megvannak az előnyei. Az alábbiakban az egyik legjobb kerámia implantátum előnyeit vesszük górcső alá.

Kerámia fog

kerámia fog előnyei

A Straumann PURE Ceramic implantátumok

A Straumann PURE Ceramic implantátumok a svájci gyártó természetes cirkónium kerámiából készült termékei. A cirkónium kerámia egy kemény, fáradásálló anyag, amely a kutatások alapján erősebb, mint a 4-es tisztaságú titánium. Ezen túl a gyártó minden egyes elkészült terméket mechanikailag tesztel, ami extra biztonságot jelent.

A kerámia implantátum előnyei

Az implantátum biokompatibilis, így az immunológiai szempontból semleges. A környező csontszövet gyulladásának kockázata alacsony. Emellett felszíni kialakítása segíti a csontszövettel való integrációt, míg ellenálló a lepedék megtapadásával szemben. A három évnél mért 97,5%-os siker arány magáért beszél!

A kerámia implantátum egy másik előnye az esztétikum. Vékonyabb ínyű pácienseknél vagy az íny visszahúzódásakor előfordul, hogy a fém implantátum kilátszik. Az elefántcsont színű kerámia implantátumnál ez nem jelent gondot. Mivel az implantátum színe megegyezik a természetes foggyökér színével, mindig természetes lesz mosolya.

Vannak helyzetek, amikor az implantációt követő gyógyulás folyamata problémás. A cukorbetegség vagy a közelmúltbeli sugárkezelés ilyen nehezítő tényező. A kutatási eredmények azt mutatják, hogy a Straumann kerámia implantátumai ezekben a szituációkban is remek megoldást jelentenek! Nemcsak a gyógyulás folyamata lesz gyorsabb, hanem a kezelés sikeressége is hasonló lesz, mind azok esetében, akiknél nem állnak fenn ezek a problémák.

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot!